مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان گفت: در پی وقوع حادثه‌ تصادف مقابل ترمینال کاوه اصفهان، پرسنل اورژانس در حال امدادرسانی به مصدومان یک تصادف بودند که توسط تعدادی از همراهان بیماران، مورد حمله قرار گرفتند.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عباس عابدی، مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان اظهار داشت: بامداد امروز جمعه در ساعت ۲:۲۵، در پی وقوع حادثه‌ تصادف مقابل ترمینال کاوه اصفهان، پرسنل اورژانس در حال امدادرسانی به مصدومان یک تصادف بودند که توسط تعدادی از همراهان بیماران، مورد حمله قرار گرفتند.

حمله به پرسنل اورژانس در اصفهان + تصاویر

وی افزود: در این حادثه، محمد فرهنگ، یکی از کارشناسان اورژانس، از ناحیه صورت و دست آسیب دید و دستگاه تله‌مدیسین آمبولانس نیز توسط این افراد تخریب شد. متاسفانه قبل از رسیدن پلیس مهاجمان از محل حادثه متواری شدند.

عابدی تأکید کرد: این موضوع بلافاصله به پلیس گزارش شد و هم‌اکنون از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان در خصوص مجازات حمله به پرسنل اورژانس و تخریب تجهیزات آمبولانس گفت: این‌گونه اقدامات نه تنها از نظر اخلاقی و انسانی غیرقابل پذیرش است، بلکه از لحاظ قانونی نیز مجازات‌های سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است.

حمله به پرسنل اورژانس در اصفهان + تصاویر

وی ادامه داد: بر اساس قوانین کشور، هرگونه تعرض به کارکنان امدادی در هنگام انجام وظایف خود، جرم محسوب شده و فرد خاطی علاوه بر جبران خسارات وارده، با مجازات‌های کیفری مواجه خواهد شد.

عابدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های قانونی و برخورد قاطع مراجع قضائی، این‌گونه حوادث کاهش یابد و همگان درک کنند که همکاری با نیروهای امدادی در صحنه‌های حوادث امری ضروری و حیاتی است.

کد خبر 889553
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سرو US ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    15 6
    کارناشایسته ای بوده ولی بعضی اوقات پرسنل هم کم کاری میکنند متاسفانه !!!!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    21 3
    تخریب اموال عمومی رو اصلا تایید نمیکنم،اما تو این اتفاقات همیشه فقط یه طرف داستان گفته میشه،انگار مردم یه مشت دیوانه ی زنجیری هستن که الکی به کارکنان دولت حمله میکنن!آخه مگه میشه بدون هیچ دلیلی یه همچین خشمی داشته باشن؟!من خودم بارها هم تجربه کردم و هم دیدم مثلا تو بیمارستان طرف داره جون میده،بعد پرستارا و دکتر دورهمی گرفتن بگو و بخند و از خاطرات روز قبل تعریف میکنن!یا مثلا جوری رفتار میکنن انگار بیمار ارثشون رو خورده!خوبه این رفتارا هم فیلم دوربین هاش پخش بشه بلکه یکم به خودشون بیان
    • علی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      13 3
      دقیقا... بنده هم خیلی دیدم و برای خودمم اتفاق افتاده
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      3 2
      حالا بیان پرسنل امداد و اورژانس را بزنن همه جیز خوب میشه؟ یا سنگ رو سنگ بند نمیشه؟ فقط از وسایل و اموال عمومی دفاع میکنی. این چه حرفیه.
  • H IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    5 8
    کار خیلی بدی بود
    • حسین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      6 9
      سلام، شما بسیار بی انصاف تشریف دارید، و اکثرا تو کاری که سر در نمییاریم دخالت بیجا می کنید، و گرنه ممکن نیست تو جایی کادر درمان بیمار در حال مرگ باشه و خاطره تعریف کنن، اکثر افراد مثل شما فکر می کنید کادر درمان نفسشون باید شفا باشه و تا یه مریض دردی داره سریع درد رو از بین ببره، و اصلا متوجه نیستید این دارو هستش که باید در رو کم کنه.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      5 0
      آقا حسین تو که بدتر بودی این بنده خدا نوشته کار بدی بود نگفته که مقصر کدوم طرفه فقط گفته کار بدی بود ولی تو برای خودت داستان ساختی
  • محمدبهرامی بلوچ JP ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    2 4
    خستگی کارکنان اورژانس عدم پرداخت چندرغاز حقوق مشکل وسیله وسیله خودروی ارژانس سبب میشود همراهان مصدومان از نظر روانی تعادل خود را ازدست بدهند وبه عمل زشت وغیرانسانی روی بیاورند از همه مراجع ومتولیان پرداخت حقوق نیروهای خود را از نظر پرداخت حقوق حمایت ‌کفایت کنیدتا علیه شما وکمکاری ویادیرکاری نکنند وازطرف مورد تهاجم قرار نگیرند
  • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    4 0
    بابا یه آمبولانس را وقتی میگن حرکت کن که نمی ره بخوابه بلافاصله حرکت میکنه مشکل واقعا ریشه ای ,ساختاری ی ,کسی هم کاری نمی کنه میکنه?
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    5 1
    پیگیری و ... ,نوش دارو بعد از مرگ سهراب ,بعدش چی
  • شریف IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    5 4
    ماهم امیدواریم بااینگونه اراذل و اوباش که هیچی حالیشون نیست برخوردشدیدی بشه... یاحمله به پلیس یاکارمنداورژانس. و...اینجورکه نمیشه
  • شیخ IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    6 2
    متاسفانه در این سالها هیچ گونه فرهنگ سازی در باره این موضوع و خیلی موضوع های دیگه انجام نشده
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    4 3
    وحشی بودن برخی همراهان بیمار
  • مرضیه فلاح قزوین IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    4 1
    در اسرع به نفراتی که به آمبولانس . پرسنل اورژانس آسیب رسانند. اعمال قانون گردد
  • محمد قُلی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    1 1
    با سلام بعد میان میگن ... بودیم نفهمیدیم می‌خندند آزادانه می‌گردند. تورا خدا قسم به اینا رحم نکنید اشد مجازات حرامشان باد اگه زندان رفتند نون بیت المال بخورند. سنگ آسیاب شود بخورند بجای نون بیت‌المال. تجربه ۶۶ ساله
  • حسین IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    5 1
    از این بدتر تو بخش سی سی یو و آی سیو هست که بیشتر بیماران بد حال هستند و توان مراجعه به ایستگاه پرستاری ندارند و همراهان هم داخل بخش خیلی کم دسترسی دارند و پرستاران در ایستگاه پرستاری یا مشغول پرونده بیماران هستند یا گوشی به دست هستند و اصلا به داد و فریاد بیماران ندارند و میگزارند تا بیمار به مراحل فوت برسه که تازه کد وضعیت اورژانس اعلام میکنند و همه میریزند سر بیمار و در لحظات آخر که کاری از دستشان بر نمیاید و بیمار از دست رفته ؛بیمار را شکنجه مینمایند نمونه اش آشنای خودمان که ما گوشی بهش دادیم تا با ما در ارتباط باشد اگر کاری دارد که حالش بهم خورد و هرچی ما رفتیم پشت درب ؛درب را باز ننمودند و بیمار از دست رفت .وبه همین دلیل خودم هر زمان بیمار میشوم به بیمارستان مراجعه نمیکنم و میگویم بزار اگر میخواهم بمیرم بزار فوتم طبیعی باشد و شکنجه نشوم و به اطرافیان خودم سپردم که حق ندارند من را به بیمارستان ببرند و اگر در خیابان برایم اتفاقی افتاد و به بیمارستان انتقال یافتم فورا رضایت بدهند و انتقالم دهند به منزل .چون بعضی بیمارستانهای ما بدتر از غزه و لبنان هست